۵ پاسخ

عزیزم چیزای اضافی نبر
یه دست لباس نخی برای خروج از بیمارستان
لوازم آرایشی شونه شارژ مسواک
پوشک و شرت یبار مصرف هم از داروخونه بیمارستان بگیر



خوراکی هم اینا همرات باشه
نسکافه
نبات
خرما با گردو
چای هم وقتی نشستی زیاد بخور
سوپ هم خودت ببری بهتره

من فقط میتونم بهت بگم هیچ چیزی اضافه نبر . منکه از این پوشکا بزرگ و شورت یبار مصرف اینا نیازم نشد . خونریزی در حد پریوده . شورت نخی و نوار ۲ ایکس لارج . نسکافه و چای و سوپ اینارو ببر . سوپم نزاشتن من بخورم گفتن فقط اب مرغ باشه بهتره چیزی توش نباشه که نفاخ باشه . لباسم یه دست ببر همرات( من خصوصی بودم یه پیراهن راحت بردم اونجا لباس بیمارستان کندم اینو پوشیدم خیلیییی راحت بود ) برگشتنی هم با همون لباسایی رفته بودم برگشتم . لوازم ارایشی و شونه هم ببر

بفرماا

تصویر

عزیزم تاریخ زایمانت کی شد بالأخره؟

ب منم بگید

سوال های مرتبط

مامان آووکادو 🥑🌱 مامان آووکادو 🥑🌱 ۴ ماهگی