۹ پاسخ

قرآن جیبی
نسکافه

عزیزم دستکش یبار مصرفم خیلی لازم میشه

اگه سزارین هستی چای و نسکافه و شکلات تلخ حتما ببر

نمک برا چیه؟😂😂

دمپایی اونجا بهت میدن به نظرم لازم نیست ببری مسواک و خمیر دندونم اگه بیمارستانت خصوصیه بهت میدن

کریر چرا خیلی سنگینه

پتو و بالشت برا خودتم ببر

بعضی بیمارستان ها دمپایی اینا میدن بپرس بار اضافی نشه برات
ولی مگه با لباسایی که میری با همونا برنمیگردی که اضافه میذاری؟

شورت یکبار مصرف و رو تختی و اینام بگیر

سوال های مرتبط

مامان آووکادو 🥑🌱 مامان آووکادو 🥑🌱 ۴ ماهگی