قرآن جیبی
نسکافه
عزیزم دستکش یبار مصرفم خیلی لازم میشه
اگه سزارین هستی چای و نسکافه و شکلات تلخ حتما ببر
نمک برا چیه؟😂😂
دمپایی اونجا بهت میدن به نظرم لازم نیست ببری مسواک و خمیر دندونم اگه بیمارستانت خصوصیه بهت میدن
کریر چرا خیلی سنگینه
پتو و بالشت برا خودتم ببر
بعضی بیمارستان ها دمپایی اینا میدن بپرس بار اضافی نشه برات
ولی مگه با لباسایی که میری با همونا برنمیگردی که اضافه میذاری؟
شورت یکبار مصرف و رو تختی و اینام بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.