بوی بد ادرار بعد از سرکلاژکردن طبیعی هست

۲ پاسخ

اره بوی خون و بتادینه که داخلو باهاش شستن درست میشه چند روزه

شما تازه سرکلاژ شدید؟ سرویکستون چند بود؟ منم چند روز دیگه باید بشم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی