این عکس رو دیدم انگار عکس بچه خودمو دیدم دختر منم خیلی شبیه بچه شماست
منم سه روز دستگاه بود
لکه بینی داشتم رفتم بیمارستان کیسه آبم ترکید زایمان کردم
الهی😥انشالله زود خوب بشه نی نی🤲
خداروشکر کنیدمشکل فقط زردی باشه من ۳۲ هفته زایمان کردم بچه ام دستگاه هست زردی هم داره خودمم پیشش موندم همراه
چشم بهم بزنی تموم میشه♥️
آخ ک من چقد گریه میکردم.میذاشتمش تو دستگاه خودم میشستمنگاش میکردم و اشک میریختم
اووویییی دلم ریش ریش شد🥲 انشاالله زودی خوب میشه
نگران نباش خوب میشه زود زود شیر خشک بده بهش تا دفع کنه
عزیزم انشالله زودتر خوب بشه
جانم
نگران نباش خوب میشه میاد خونه پیشت❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.