رفتم سونو ۲۸۰۰ بود🥲🌷

۷ پاسخ

تو هفته ۳۰ یا ۲۸ یا ۲۹ رفتی سنو وزن
وزنش چقدر بود؟؟

خوبه که 200 گرم دیگه بیاد روش میشه 3 کیلو

خوبه بابا بچه رشد بعدا میکنه😂 من خودم همین وزن به دنیا اومدم اتفاقا ۳۸ هفته هم بودم

لیدی میل و اجیل و کباب بخور

درست یک هفته مونده به زایمانت ۲۰۰ گرم هم بیاد میشه سه کیلو که نرماله

زایمان کی زدن واست؟
این سنو که رفتی وزن بچه بود؟ ویا زایمان

اخی عزیزم 🥹بچه ریزی داری هااا منم بچم وزنش کمه 😭

سوال های مرتبط