من که بدون نسخه همیشه میرم سونو فقط میگم سونو فلان چیزو دارم همین اونام انجام میدن🙄
من هماتوم داشتم
هرهفته میرفتم چک میکردم
کار دکترا چیه
پول ویزیت میگیرن مینویسن
اصلا تو بگو هرروز بنویسه
اونم پولشو بگیره مینویسه😄😄😄
اره، من هرهفته هم برم میگم مینویسه میرم😄😄😄
اره چرا ننويسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.