به متخصص زنان اگه بگم سنو ۳۰ هفتگی بنویس
می‌نویسند برام؟

۴ پاسخ

من که بدون نسخه همیشه میرم سونو فقط میگم سونو فلان چیزو دارم همین اونام انجام میدن🙄

من هماتوم داشتم
هرهفته میرفتم چک میکردم
کار دکترا چیه
پول ویزیت میگیرن مینویسن
اصلا تو بگو هرروز بنویسه
اونم پولشو بگیره مینویسه😄😄😄

اره، من هرهفته هم برم میگم مینویسه میرم😄😄😄

اره چرا ننويسه

سوال های مرتبط