۷ پاسخ

اگه منظورت همون سونو وزنه من درمانگاه انجام دادم با بیمه ۲۵۰ شد، بدون بیمه سیصد و‌ خورده ای بود فکر کنم

با دفترچه تامین اجتماعی ۵۶۴هزار تومن شد

۱۶۰۰ شد مال من

دکتر من خودش تو مطب انجام میده ۶۴۰ شد

من دیروز با بیمه انجام دادم شد ۴۶۰.البته مشهد

من انجام دادم ۵۳۰ تومن

فک نکنم بیشتر از پونصد ششصد باشه اگ بیمه داری

سوال های مرتبط