خانما بهترین زمان واسه انومالی چند هفتست؟

۱۰ پاسخ

من ۱۹هفته ۲روز رفتم اوکی بود

۱۸‌‌‌‌....

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

من۱۸هفته و۲روز دادم

۱۸هفته دو روز
۱۸هفته سه روز
بهترین زمان مناسب برای آنومالی هستش عزیزم

بهترینش میگن ۱۹تا۲۰ هفته اس

هفته١٨

عزیزم من 14هفته،2روزمه
دکترم 15 اردیبهشت بهم گفت برم انومالی

میگن که ۱۸ منم همین حدودا میرم

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مــــ🌙ـاهلـیـن مامان مــــ🌙ـاهلـیـن ۶ ماهگی