من ۱۹هفته ۲روز رفتم اوکی بود
۱۸....
من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم
من۱۸هفته و۲روز دادم
۱۸هفته دو روز
۱۸هفته سه روز
بهترین زمان مناسب برای آنومالی هستش عزیزم
بهترینش میگن ۱۹تا۲۰ هفته اس
هفته١٨
عزیزم من 14هفته،2روزمه
دکترم 15 اردیبهشت بهم گفت برم انومالی
میگن که ۱۸ منم همین حدودا میرم
۱۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.