من پسرم ازهفته اول ۶۰تامیخورد با۳۰تااصلا سیرنمیشد
دکتر به من گفت تا ۱ماهگی گریه کنه گرینشه اگر گریه نمیکنه بهش نده اگر کرد بهش بده اشکال نداره بچه با بچه فرق داره اشتهاش
بچه با بچه فرق داره تا هر چقد گشنشه باید بهش بدی
اره الان زوده همون یکساعت یکبار بدع من بعد ۴۰ روز ۶۰ تا دادم ولی با دکتر مشورت کن اول حتما
۶۰تاخیلی زیاده عزیزم هردوساعت ۳۰تاکافیه رفلاکس میگیره
برای منم اینطور بود بردم دکتر گفت زیر یک ماه هرچی شیر خواست بده بخوره،ولی من شیر مادر میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.