والا جاری من شکم چهارمشم طبیعی اورد بخیه خورد با اینکه بچه وزنش دونیم بود
دوتا جاریام زایمان کردن هیچ کدوم بخیه نخوردن همه میگن توهم بخیه نمیخوری ولی من میترسم نوبت من بشه بخیه بخورم😂😂
من بچم دوم چون درشتر بود بیشتر بخیه خوردم
من خوردم دومی رو هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.