زایمان دوم طبیعی ، بازم بخیه میخوریم؟

۴ پاسخ

والا جاری من شکم چهارمشم طبیعی اورد بخیه خورد با اینکه بچه وزنش دونیم بود

دوتا جاریام زایمان کردن هیچ کدوم بخیه نخوردن همه میگن توهم بخیه نمی‌خوری ولی من میترسم نوبت من بشه بخیه بخورم😂😂

من بچم دوم چون درشتر بود بیشتر بخیه خوردم

من خوردم دومی رو هم

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها روزهای ابتدایی تولد