مامانای زایمان طبیعی شکم دوم ایا بخیه خوردید؟

۵ پاسخ

من سومی نخوردم

بله خوردیم
ان شاالله سومی نخورم

اره بیشتر از قبل هم خوردم فک کنم😐😂

اره خوردم

من ک بخیه خوردم

سوال های مرتبط

مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی