برا بعد زایمانو میگه ها ...معلومه خوابتون میاد 😬
من که تو بیمارستاننن انقدر پیگیری کردن یه پرستار دنبالم راه میرفت ببینه من مدفوع و ادرار میکنم یانه
خواهر من ماما س میگه کاملا طبیعیه و برامون اصلا مهم نیست
میگه همون اول که مدفوع میکنن یه گان بزرگ میذارن روش که چیزی مشخص نشه
اصلا زور نزن دکتر ب من یه شربت روان کننده داده برا بعد از ناهار و شام
یچیز طبیعیه و عادیه ینی موقع زایمانت اینقد فشار روته اول روده هات خالی میشن بعد بچه میاد ..کاملا طبیعیه هیچ خجالتی نیست عزیزم بخای جلوشو بگیری جون بچه در خطره ...آزاد و راحت باش طبیعیه عادیه ..
اره منم بخیه خوردم فقط سعی کن زیاد زور نزنی یبوست نشی
ترست طبیعیه منم انقد خودم نگه داشتم آخر دیگ نتونستم خودش اومد 😑🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.