کسایی که طبیعی زایمان کردید بخیه خوردید،مدفوع میکنید؟من میترسم زور بزنن

۷ پاسخ

برا بعد زایمانو میگه ها ...معلومه خوابتون میاد 😬

من که تو بیمارستاننن انقدر پیگیری کردن یه پرستار دنبالم راه میرفت ببینه من مدفوع و ادرار میکنم یانه

خواهر من ماما س میگه کاملا طبیعیه و برامون اصلا مهم نیست
میگه همون اول که مدفوع میکنن یه گان بزرگ میذارن روش که چیزی مشخص نشه

اصلا زور نزن دکتر ب من یه شربت روان کننده داده برا بعد از ناهار و شام

یچیز طبیعیه و عادیه ینی موقع زایمانت اینقد فشار روته اول روده هات خالی میشن بعد بچه میاد ..کاملا طبیعیه هیچ خجالتی نیست عزیزم بخای جلوشو بگیری جون بچه در خطره ...آزاد و راحت باش طبیعیه عادیه ..

اره منم بخیه خوردم فقط سعی کن زیاد زور نزنی یبوست نشی

ترست طبیعیه منم انقد خودم نگه داشتم آخر دیگ نتونستم خودش اومد 😑🤣

سوال های مرتبط