۳ پاسخ

نه من که لخته ندارم
مثل پریودیه
ولی نمیدونم چرا تموم نمیشه

خوب نیس مخصوصا بزرگ باشه یه متخصص برو

من ٧روز اول اینطوری بودم فقط بعدش لکه بینی

سوال های مرتبط