۳ پاسخ

اگه خیلی اذیتی نوره یا موبر بزن
با ژلت سخته

چه عجله ای داری !! چرا خودتو اذیت میکنی؟ هنوز وقتش نیس

برای چی میخوای الان شیو کنی؟
بذار بعد 40روز

سوال های مرتبط