نه اصلا
ازمنکه هنو نیوفتاده
من اصلا حسشون نمیکردم
چرا درد دارن من رو توالت فرنگی هم نمیتونستم بشینم ازمجبوری میرفتم توحموم ایستاده ادرار میکردم بعد کامل پاهامو میشستم وسشوار میکردم و ملین بخور حتما چون برا دستشویی شماره ۲ اذیت میشی من مادرم همش چیزای ملین بهممیداد چون بخیه هام نزدیک مقعد بود
ازین بالشت های دوناتی هم استفاده میکنین؟
من از توالت فرنگی استفاده میکردم
فقط توالت فرنگی استفاده کن اذیت نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.