بالشت فرم دهی واسش بزار و دستکشم دستش نکن بزار دنیارا کشف کنه
اقا جدای از سرش بچه دوماهه رو چرا دستگش میپوشونی
این بنظرم مهمتره تا فرم سرش چون سرش به مرور درست میشه بالشت فرم دهی بذار
ولی ولی
حتما ناخناش تند تند بگیر و بذار دستش آزاد باشه
چرا دستکش دستش میکنی ؟ بذار دستش باز بشه دنیا رو کشف کنه و راحت باشه
باید از اول تا دو ماهگی ب پهلوی چپ و راست میخوابوندیش اینجوری نشه حالا از این ب بعد بزار
پسرتون فکر میکنم دقیقا همسن پسر من باشه پسرم ۶ بهمن بدنیا اومد
فرمش خیلی ناجوره درستش کن وقت هست نگران نباش
دوماهشه دستکشبرا چی؟؟
نه عزیزم بد شده بالش فرم دهی بگیر سرش قشنگ فرم بگیره
شصت بار تا حالا پرسیدی ول کن این بچه رو الان با خودش میگه عجب گیری افتادم پسر این مامان شدم گیر داده ب کله ام😂😂
به پهلو بخوابون
تاجش رو بزرگ کردین پشت سرشو صاف باید تاجشو بخابونی
ن خیلی تخت گذاشتی ب دو پهلو بزارش از این ب بعد
همش ب دو پهلو بخابون یا سر صاف
نه عزیزم خیلی بد شده
طبیعی زایمان کردی؟
فرم سر پسر منم همینه به مرور درست میشه
گلم فرمش نه شما باید نی نی رو حواستون باشه به پهلو بخوابونین تا سرش فرم بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.