شیر پاستوریزه از ی سال بده بهش
بیسکوییت نده فعلا زوده خیلی
میتونی شیر خودتو اگه میدی یا شیر خشک یکم درست کن نون تلیت کن یکم نبات سفید بزن ک طعم دار شه
بهداشت به من کفت میتونم فرنی با شیر پاستوریزه درست کنم اما شیر با اب کمی قاطی کنم
بفرمااا.
طبق دستوری که دکتر به من داد شیر گاو جزو ممنوعاته. و بیسکوییت هم از ماه نهم میشه داد. هرچند من معتقدم ارزش غذایی نداره و قند خالصه
دکتربمن گفت زیریکسال ممنوعه بیسکوییت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.