۹ پاسخ

دختر من از ۱۵سی سی شروع کردم الان ۶۰تا میخوره یه کم هم سینه من و‌میخوره فکنم برای دوماه کم باشه۶۰تا

من شیر خودمو میدم سیر نمیشه شیر خشکم میدم تا بخابه

بچه با بچه فرق میکنه
باید اپن انداره ای بدی که سیر شه
و دیگه بعد از شیر گریه نکنه

۲ و نیم کن

۹۰ تا بده هر دو ساعت
منم همینقدر میدم

۹۰سی سی بده

روی قوطی شیرخشک نوشته چقدر بدی

تو دوماهگی ۱۵۰ تا باید بخوره ۵ مرتبه در روز

خب ۶۰ تا خیلی کمه
دختر من الان ۶۰ تا میخوره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و نیلا🤎 مامان ارسلان و نیلا🤎 ۲ ماهگی