ببین دخترمنم ۶۰تامیخوره جیغ میزنه زیادم باشه بالا میاره دکترم گفت بجای ۹۰ ۶۰تا بده اگ جیغ زد ۳۰تاهم بگیر نصفشو بده منم همین کارو میکنم بالا نمیاره
۶۰ تا بده اروغشو بگیر چند دقیقه صبر کن بعد اگه هنوز میخواست ۳۰ تا بده با فاصله بده پشت هم نده بهش
من بخاطر رفلاکس که داره ۶۰ میدم هر۲ ساعت که اذیت نشه
من ۶۰ تا میدم با فاصله ۳۰ تا دیگه میدم چون میخواد نق میزنه
عزیزم شیر نمیخوات میخات مک بزنه
به پستونک عادتش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.