۶ پاسخ

پنیری بالا میاره خوبه ینی داره تپل میشه

وعده در میون ۹۰ تا بده..

مابینش عاروق بگیر

90 نده کمتر بده بچه منم همینجوری بود میگفتن میخواد تپل بشه دکتر گفت اینجور نیست اگه زیاد بدی باعث رفلاکس میشه و شیر دائم بر میگرده تو گلو بچه و احساس سوزش میکنه

پنیری مشکلی نداره

۷۰ الی ۷۵ بده

سوال های مرتبط