۷ پاسخ

دختر من با 60سیر
من شبا بیشتر کمکی میدم ک راحت بخواب

عزیزم بچت رفلاکس داره و فقط ولع مکیدن داره.شما فکر میکنی که سیر نمیشه.
سعی کن بهش پستونک بدی در غیر اینصورت به دکتر بگو واسش گریمیچر بنویسه حداقل که سر دلش نمونه شیر. بچه های رفلاکسی همشون همینطورن.همش در حال مک زدن و بالا آوردنن متاسفانه.

زیاد میدی بهش.

عزیزم هر چند ساعت میخوره

عزیزم بالا آوردنش فکر کنم بخاطر رفلاکس منم سیر نمیشد بهش ۹۰تا دادم بعضی موقع میار بالا بعضی موقع اگر اروغشو خوب نگیرم یا خیلی تکونش بدم میار بالا

۷۵ تا بده دو پیمانه و نصفی

دختر منم همینطوره

سوال های مرتبط