من اسکای ومن میخورم از بارداری خوبه راضی ام
من سر شیردهی اولم هیچ مکمل و ویتامین نخوردم ریزش شدید پیدا کردم
اما سر اینیکی ویتامین دی،اهن،کلسیم،امگا۳،مولتی ویتامین همه رو میخورم هر روز
البته امگا۳و مولتی یک روز درمیون میخورم
تاالانم اصلا ریزش نداشته موهام
یونی زینکم مصرفمیکنم ی روز درمیون
والا من شیر نمیدم ولی باز موهام میریزع
سلام عزیزم آدرس سیسمونی گناوه میزاری ؟
من همه ابروها و مژه هام داره میریزع
اتفاقادیشب منم سوالم همین بود😢
منم دارم شدید
چای منکه تو ابروهام خالی شده😞
منم حتی مژه و ابروهامم میریزه🥲
لاکتاوول مکمل شیردهیه
دی کلسیم منیزیم آهن هم باید تا سه ماه بخوری
آمپول بیوتین بپانتین بخر بزن
اکوفان قرص خوبیه. قیمتشم خوبه. دکتر به من pillfood داد اون بسته ای ۲ تومنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.