مامانا برا اسهال بچه و تب چیکار کنم خوب شه

۱ پاسخ

بنظرم ببر دکتر چون ممکنه از دندون باشه یا اینکه خداییی نکرده ویروس باشه .میتونی فعلا قطره پدی لاکت برا اسهالش بدی
با استامینوفن هم تب شو کنترل کنی
اگه تبش بیشتر از ۳روز شد یعنی بدنش خدایی نکرده یا گوشش عفونت داره و باید آنتی بیوتیک بخوره

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی