سلام روز چندآی یوآی تست زدین وچندآزمایش رفتین؟؟؟
سرش پایینه
یعنی سرش پایین پاهاش بالا
یعنی سرش به سمت پایین هستش
فرق نمیکنه هر حالتی باشه بهتر بدتر نداره
سفالیک سرش پایینه
بریچ سرش بالا پاهاش پایین
اگه دوست داری سزارین بشی بریچ باشی خوبه چون وقتی بریچ باشه حتما سزارین میشه
ولی سفالیک برای طبیعی خوبه
من الان هفته 15هستم تاز حسش میکنم مثل ی ضربان میزنه بچه اولمه
عزیزم آنومالی رو چند هفته دادی دقیق؟
سرش پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.