۴ پاسخ

نه برای یک بار مشگلی نیست

خیلی وقتامن باهمون شامپوسربدنش رومیشورم بچن دیگه هنو

نهههه
چه عیبی؟چه مشکلی؟
قدیما بچه رو سر و تنش رو با صابون مراغه میشستن چی شد
ماشالله همه مردا پشمالو😅😅😅
زنای قدیم هم موهای پرپشت

نه منم شامپو بدن نداشتن با سر شستم

سوال های مرتبط