۱۵ پاسخ

یکی هست تو دوستام مامان سوین خواستی برو تایپکاش نگاه کن به اونم گفتن تا 28 نمیرسی الان 35

چرا گریه میکنی بچه ات که بسلامتی و زنده میاد بیرون حتی تو هفته 27 ،بخدا توکل کن همه چیز دست خداست

وای اونوقت یعنی می‌ره دستگاه یا نه؟
به خودت استرس نده انشالله هیچی نمیشه

چرا مشکلت چیه

عزیزم نترس استراحت کن امپول و شیافتو بزن رعایت کن ایشالله به 36 میرسی همش دست خداست نه بنده خدا

من ۲۴ هفته و ۲ روزم،تو برنامه زده ۱۷ اردیبهشت ریه هاش کامل میشه شماهم ببین برات کی زده اقلا تا اونجا بکشون خودتو

نگران نباش دکتر من گفت بچه ۲۷ هفته میمونه
امپول ریه میزنن قبلش برات
و ممکنه بره تو دستگاه

چقد دکترت احمقه سریع پیش چندتا دکتر حرفه ای برو

چه علائمی داشتی عزیزم؟منم تا وارد هفته ۲۵ شدم همش دردای ریز پریودی دارم

همین گریه که ازهمه چی بدتره استراحت کن ایشالا که سرموقع زایمان میکنی یوقتم زودترباشه اینقدر دم دستگاهو دکتراینا هست که خیالت راحت من خودم اطرافیانم اکثرا زایمان زودرس داشتن زنداداشم دوقلوش زوددنیااومد یک ماه تودستگاه بودالان ماشالا بیاببینشون

گریه نداره الانه باامبول و سولفات و ازین چیزا تا ۳۴هفته کشوندن.استرس ک بدتره
بستری میشن سولفات میزنن امپول پروژسترون و شیافم دائم مصرف میکنن
من بارداری قبلیم از اخر۷ماه تااول ۹ماه امپول پرولوتون میزدم انقبلض داشتم.۳۷هفته زاییدم
دکترت دارو نداده؟

میشه بگی چه علائمی داشتی عزیزم؟
من بعضی وقتا کمردرد پریودی میگیرم باز ول میکنه میخام ببینم عادیع یانه

عجب دکتریه ها به بیمارش استرس و نگرانی داده بجا امیدواری
خیلی کم عقله

چرا این احتمال رو داده؟ خب چجور دکتریه ک با دارو نمیتونه اینو کنترل کنه؟

استراحت مطلق کن خدتو
گریه و استرس برات اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط