۷ پاسخ

من ببلاک کامفورت میدم بهش

من بیومیل میدادم وزن گیریشم خوب بود جدول روشو چک کردم از نان غنی تر بود دستشوییشم خوب بود یهو افتاد به اسهال منم عوض کردم نان دادم الان دلم میخواد بازم بیومیل بدم ولی میترسم زیاد شیرشو عوض کنم رودش بهم بریزه

کالری تمام شیرخشک ها یکیه
فقط باید ببینید کدوم بهش میسازه

بیومیل داداش من میخورد خوبه وزن گیریش هم خوب بود الان هم وزنش خوبه سه سال و نیمشه

بیومیل منم ماه اول میدادم چون سبکه و برای کولیک و دلدردشون بهتره نان درسته وزن میده اما برای معده نوزاد سنگینه اینطور که دکتر گفت بیومیل هم پر از ویتامینه

منم ب دخترم نان میدادم احساس کردن سنگینه براش دلپیچه میشد بچه ام امروز اپتامیل گرفتم ببینم چجوریه

شیر خشک نان خیلی سنگین

سوال های مرتبط