من خواهر شوهرم بچش ۵۲۵۰ بود طبیعی ب دنیا اومد
من زایمان اولم ۴۱ هفته تمام بچم ۴ کیلو به دنیا اومد طبیعی.صبر کن بذار ۴۱ کامل بشه.برای زایمان عجله نکن.وقتی بچه کامل باشه خیلی راحت و زود به دنیا میاد.
منم با آمپول فشار درام شروع شد اما کلا ۱ ساعت طول کشید که بچه به دنیا اومد و خییییلی راحت زایمان کردم.زایمان دومم چون بچه ۳۷ هفته به دنیا اومد با این که وزنش ۳۲۰۰ بود مردم تا به دنیا اومد چون زود بود
دوستم با ۴۱۰۰ طبیعی مجبورش کردن متاسفانه دست بچه از کتف اسیب دید
من ابجیم 4100بود دخترش ولی دردش نگرفت با آمپول فشار زایمان کرد
من. البته دکترم گفت لگنت درشت هست.
برو پیش ماما معاینه تحریکی کنه زودتر دردات شروع بشه
بچه من ۳۷۰۰ بود طبیعی دنیا اومد مشکلی نبود فقط یکم سخت بود
دختر من ۴۱۰۰ اومد یعنی عزرائیل و با چشمام دیدم خیلی وحشتناک بود
چند روز مامان گهواره ای میگفت ۴/۵۰۰ بود بچه اش طبیعی زایمان کرد
خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.