۱۵ پاسخ

اگه خاموش نکنم همه اش میشینه نگاه میکنه🤦‍♀️

علاقه ندارن

از صبح تا شب روشن میکنم ولی نگاه نمیکنه فوقش یه ربع ک برنامه دلخواهش باشه

گوشی و تی وی کلا روزی یک ساعت

خوبه مخصوصا باب اسفنجی

ما تلویزیون نمیبینیم کلااااا الانم ی ساله تنظیم نکردیم اصلا باز نمیکنیم😑

تلویزیون هیچی گوشییی نابود بدون گوشی غذا نمیخوره

روشنه ولی زیاد نگاه نمیکنه
یه وقت از چیزی خوشش بیاد ۱۰ دقیقه نگاه میکنه باز میره بازی

علاقه نداره کلا منم علاقه ندارم تلویزیون روشن نمیکنم اصلا

عاشقشه

آنچنان علاقه نداره
ولی گوشی نگاه میکنه تقریبا دو ساعت روزانه

فقط شبکه پویا

افتضاح صب تا شب روشنه خاموش کنم قیامت میکنه

همش میبینه ولی خیلی چیزام یاد میگیره.

افتضاحححح

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی