من بچه سومم هستش وحسش میکنم
بدن با بدن فرق میکنه
البته ب نظرم بچه من خیلی شیطونه
چون ان تی هم خیللللی تکون می خورد و ۴۵دقیقه طول کشید تا بتونه گیرش بندازه و اندازه بگیره😅
اره من با اینکه بچه دوممه از ۱۹ هفته احساس کردم
من تازه الان شبا یکم حس میکنم
عزیزم زوده هنوز ولی کم کم حس میکنی
اره بابا عادیه منم تا ۱۹هفته اصلا هیچی حس نمیکردم
منم حس نمیکنم
منم حس نمیکنم 🥺
منم حس نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.