عزیزم طبیعی هستی ۳۶ هفته ب بعد ببند ساک بیمارستون رو ولی ترجیحا ساک بیمارستان رو بده کسی برات بچینه ک ادم عجول و دل سبکی هسته ک بچه وقتی دردت یادکردی بچه با عجله و دل سبکی بیاد ولی اگ ادم صبوری ساک رو ببنده میگن بچه رو بزور باید کشید بیرون
شورت ی بار مصرف بخر خیلی خوبه باربارا عوض کردن پوشک میندازی کلا جدید میزاری خیلی خوبن من واسه اولی گرفتم واسه دومیم همین کارو میکنم ..
تا قبل بیمارستان رفتن ولی از ۳۴ ببند دیگه
من سره پسرم ازم 30هفته ساک خودم و بچه رو چیدم زایمانم 39هفته و 4روز بودش
پوشاک سایز صفر شیرخشک شیشه شیر پستونک زیرانداز تعویض پوشاک پتو دور پیچ دستمال مرطوب
بر خودت پوشاک بزرگ ۲بسته بگیر شورت نخی روکش توالت فرنگی زیرانداز یکبار مصرف دمپایی شونه لوازم آرایش مسواک خمیردندان یه پیراهن مرخص شدی بپوشی
از 34 هفته به بعد باید وسایلشو آماده کنی هم برا خودت هم نی نی
لباس نی نی، پوشک برای نی نی، پوشک برای خودت ازاون بزرگا، اگر سزارینی نسکافه، پتو دورپیچ بچه
من دیشب گذاشتم
یه دست لباس مانتویی با شلوار و دستکش .ومای بیبی برای نوزاد پوشاک بزرگ برای خودم ی دست لباس برای خودم شیشه شیر و شیر دوش و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.