۳ پاسخ

سلام برا من غربالگری اولم خوب بود غربالگری دومم سندروم دوان مثبت شد چهارشنبه ای آمینوسنتز انجام دادم

اره خیلیا
چون اصلا ربطی ب هم نداره
غربال گری اول ریسک سندروم دان و میسنجه
غربالگری دوم سالم بودن اندام ها

سل فری ازمایش خونه ک بدی بعدش دیگه غربالگری دوم نمیخواد فقط سونو انومالی میری

سوال های مرتبط