سلام برا من غربالگری اولم خوب بود غربالگری دومم سندروم دوان مثبت شد چهارشنبه ای آمینوسنتز انجام دادم
اره خیلیا
چون اصلا ربطی ب هم نداره
غربال گری اول ریسک سندروم دان و میسنجه
غربالگری دوم سالم بودن اندام ها
سل فری ازمایش خونه ک بدی بعدش دیگه غربالگری دوم نمیخواد فقط سونو انومالی میری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.