هیدرو کورتیزون بزنم من پسرم همینطوری میشه میزنم درجا خوب،میشه
هیدروکورتیزون بزن
حساسیت هست.. کرم اِگزاسین عالیه، وکرم آتوپیکس.. دخترم من از این بدتر بود صورتش این دوتا رو گرفتم خیلی خوب شد
کسی که ریش داره نزار ببوستش
برای پسر منم همین بود بردم دکتر متخصص آلرژی پماد داد خوب شد، دکتر اطفال گفت حساسیت به پروتئینه من گوش ندادم رفتم اونجا زود خوب شد.
فقط هیدروکورتیزون بزن خیلی خوبه
ببر دکتر
من پمادبتامتازون زدم فوری رفت ولی اصلا نباید دور چشم بزنی
اگه شیرخشک میخوره ب احتمال حساسیت داره ب اون شیر
شيرخشك ميخوره
باید ببری دکتر.فکر کنم بخاطر بوس هست
حساسیت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.