۴ پاسخ

دوستان حامله کسی نیس امپول انوکسا دارم ۲۹ تا دانه ای ۵۰ میفروشم تاریخم داره تقریبا دوسال داخل یخچال بوده بااینکه یخچالی نیس

تا ۱۰ روز بعد زایمان
احتمالا براتون تا چند روزی وارفارین هم تجویز کنن

من تا اخر زدم بارداری قبلی خودم خاستم سزارین بودم اینم استفاده میکنم تا اخر

سزارین تا اخر گفت باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری