تاحالانودلت دادین ب بچه ها

۱۰ پاسخ

من پسرم عاشقشه، رشتش مثل ماکارونیه دیگه، سریع هم میپزه
بنظرم خیلی بهتر از سرلاک ایناش

ما خودمون خوشمون نمیاد اصلا نمیخریم

پسرم که سه ونیم سالشه یبارهم ندادم به دخترمم نمیدم

نه خيلي مضرهه

وای خیلی مضره برای بچه این سنی

سرطان زاعه و خیلی مضره

یبار دادم خوشش اومد

نه خیلی مضره

نه
و بسیار هم مضره و نمیدم

نه ، من خودم نمیخورم نخوردم و ب پسرمم نمیدم

سوال های مرتبط

مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان Nikan🤎🧸 مامان Nikan🤎🧸 ۱ سالگی
مامان سوگل سوگند مامان سوگل سوگند ۲ سالگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱ سالگی