هیچ کی شیر دوش برقی فروشی نداره

۷ پاسخ

خوب بود برا من
دیگه دکتر گفت شیر خودتو نده استفاده نکردم

منم دارم

مامان دلما قیمت گفتن به منم بگو منم میخوام شیردوش برقی بخرم

من دارم. اما شیرازم. عکسشو برات میتونم بفرستم. از آمریکا خریدم، یک بسته هم کیسه مخصوص فریز کردن شیر پلمپ همراهش داره. خود شیردوش رو هم کم استفاده کردم. در حد گرفتن آغوز

۳ ماه استفاده کردم مکشش خیلی خوب بود اگ شارژ کنی چندین دفع میش استفاده کرد ولی من دیگ ندوشیدم چون دخترم به شدت فضول وقت نکردم

منم دارم مارک emsig آلمان

من دارم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی