۳ پاسخ

نزدیک به تبه
من والا 37 و میدم که هم بالاتر نره هم بچم بی حال نشه و بدن درد نگیره

رفت بالای ۳۷ و نیم بده. هر ۶ ساعت اگه رفت بالای ۳۸ هر ۴ ساعت

۳۶ونیم باید دمای بدنش باشه یعنی دمای طبیعی.. و دکتر به من گفت تا ۳۸ تب حساب نمیشه ولی بازم حواست به تبش باشه

سوال های مرتبط