نزدیک به تبه
من والا 37 و میدم که هم بالاتر نره هم بچم بی حال نشه و بدن درد نگیره
رفت بالای ۳۷ و نیم بده. هر ۶ ساعت اگه رفت بالای ۳۸ هر ۴ ساعت
۳۶ونیم باید دمای بدنش باشه یعنی دمای طبیعی.. و دکتر به من گفت تا ۳۸ تب حساب نمیشه ولی بازم حواست به تبش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.