من تازه خریدم ولی سرویس چوب نمیخرم حقیقا .رفیقام برا بچهاشون خریدن تخت و میز و اینا بچهاشون ۱۰سالشونم هست ۱بار تو اتاقشون نخوابیدن میزارم یکم بزرگ بشه بره مدرسه برا تشویق براش میخرم تا با ذوق اونا از مام جداشته بره اتاقش فقط یه کمد کوچیک درحد۳کشو برا لباساش میخرم
ما فقط بیعانه دادیم برا سرویس چوب. دیدیم هرروز گرون تر میشه.
منم هیچی نخریدم😂😂😂ما تنبلیم میزاریم دقیقه نود😁
منم نخریدم خیالت راحت تنها نیسی
ماه ۷ ب بعد میخرم
منم انشاءالله فردا میرم میخرم
منم نخریدم هیچی منتظرم مامانم بیاد از شیراز بخرم 😅😅😅🥲
اره دیگه ولی ماه های آخر سنگین که بشیم دیگه نمیتونیم بریم بیرون خرید مخصوصا تو گرما😬
من سرویس چوب و کالسکه و صندلی ماشین و ساک لوازم و دستگاه بخور فقط نخریدم همه چیز خریدم .
من صندلی ماشین، ست روتختی، وان حموم و ساک لوازم مونده🫣
من هیچی نگرفتم حتی لباس
خیالت راحت
پول باشه تو دوهفته میشه خرید
آروم آروم شروع کن .قیمتها هرروز دارن بالاتر میرن فدات
من همه رو خریدم به جز کمد
منم نخریدم هنوز😅✌ دو دلم هنوز که همین شهرستان که هستم برم با مامانم اینا بخرم یا برگردم خونه م تهران و اونجا خرید کنم.😅
منم همه رو خریدمبجز سرویس چوب😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.