۶ پاسخ

دوتا بود دوتاشم داخل دست زد

دو تا بود ی دست ی پا ...از واکسن های دیگه خیلی سبک تر بود شکر خدا تب ک نکرد بی حالم نشد فقط جای واکسنش یکم درد داشت ک نق میزد استامینوفن میدادم خوب میشد

دوتا بود یکی دست یکی پاش خوب بود سبک بود.
ی واکسن مال قبلش بود اون زد اون یکی پاش تب کرد هرسه تا رو باهم‌زد

من هرچی زنگ میزنم بهداشتمون از اول جنگ جواب نمیده کلا🤦‍♀️ نمیدونم چیکار کنم پسرم واکسنشو نزده😕

دوتا یکی دست راست ویکی پای چپ خداروشکرهمه ی واکسن هاش تاالان سبک بودن اینم سبک بود

سلام دوتا یکی دست یکی ران
سبک بوذ اصلا تب نداشپ

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۱۸ ماهگی