دوتا بود دوتاشم داخل دست زد
دو تا بود ی دست ی پا ...از واکسن های دیگه خیلی سبک تر بود شکر خدا تب ک نکرد بی حالم نشد فقط جای واکسنش یکم درد داشت ک نق میزد استامینوفن میدادم خوب میشد
دوتا بود یکی دست یکی پاش خوب بود سبک بود.
ی واکسن مال قبلش بود اون زد اون یکی پاش تب کرد هرسه تا رو باهمزد
من هرچی زنگ میزنم بهداشتمون از اول جنگ جواب نمیده کلا🤦♀️ نمیدونم چیکار کنم پسرم واکسنشو نزده😕
دوتا یکی دست راست ویکی پای چپ خداروشکرهمه ی واکسن هاش تاالان سبک بودن اینم سبک بود
سلام دوتا یکی دست یکی ران
سبک بوذ اصلا تب نداشپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.