آزمایش قند ۳مرحله ای تا چند هفته وقت داره انجام بدم؟

۶ پاسخ

تا ۲۸

۲۸.

من دکترم گفت ۲۴ تا ۲۸ کلا وقتشه ولی بهترین زمانش ۲۶هفته و خورده ای

دکتر من گفت از۲۴ هفته تا ۳۰ هفنه میشه انجام داد

همون که ناشتا و ۲ساعت بعد صبحانه و ۲ ساعت بعد ناهار هیت رو میگید؟
این جدا از اونه که یک شربت میدن میگن بخور بعد ازمایش میگیرن،؟

تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد