تا ۲۸
۲۸.
من دکترم گفت ۲۴ تا ۲۸ کلا وقتشه ولی بهترین زمانش ۲۶هفته و خورده ای
دکتر من گفت از۲۴ هفته تا ۳۰ هفنه میشه انجام داد
همون که ناشتا و ۲ساعت بعد صبحانه و ۲ ساعت بعد ناهار هیت رو میگید؟
این جدا از اونه که یک شربت میدن میگن بخور بعد ازمایش میگیرن،؟
تا ۲۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.