خانما رابطه بعد از زایمان طبیعی درد داره؟

۹ پاسخ

حقیقتا من درد داشتم چون به دکترم گفتم ابتدای دهانه واژنم دوتا بخیه بیشتر بزنه که جمع بشه الان پشیمونم کلی با شوهرم دعوا دارم اون میخواد من درد دارم 😕
به دکترم گفتم گفت زمان می‌بره خوب شه

برا من تا ۳ دفه اول اره درد داشت

هنوز ۸روز زایمان کردی بایددتا۴۰ روز صبرکنی رحمت ازداخل زخم درد داره

نه والا برای من که نداشت
یکم سوزش داشت
اونم بخاطر فاصله افتادن بین رابطه بود

اره درد داره تا بخاد یکم جا بگیرع به روال قبل برگرده درد خودش رو داره

مثل همیشه هس

تا چهل زور باید صب کنی بخاطر بخیه هات خوب نیس عفونت میگیری

خیلییییی

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی