۲۲ پاسخ

از ۸ماهگی دارم آب لوله و یخچال میدم 😂

دستگاه تصفیه ندارم کیفیت آب هم بنظرم خوب نیس ترجیح میدم کلا جوشیده شده بدم

هنوزم جوشیده میدم

من متخصص تغذیه که استاد دانشگاه هم هستن گفتن بستگی به منطقه دارن .اگه آب منطقه اتون خوبه از 1 سالگی به بعد کلا اب شیر بدید .
منم از اب شیر بهش میدم .
گفتش با جوشیدن یه سری از املاح که برای بدن مفیده از بین میره .

من از نه ماهگی دیگه ابه جوشیده ندادم الانم هر موقع چایی میخوریم براش استکان میارم براش ابجوش میدم به عنوان چایی

من هنوزم آب جوشونده میدم چون خودم با خوردن آب این منطقه چند وقته سنگ کلیه گرفتم و عملم شدم

بالای ۱۰ ماهگی دیگه دادم

ماکلا خودمونم اب جوشیده میخوریم چندین ساله به بچه هم آب جوشیده میدم یه وقتایی پیش بیادازشیرآب هم بهش میدم

از ده ماه

اصلا آب جوشیده ندادم.همه اش از آب لوله دادم

یک سالگی

از همون اول اب تصویه دادم

از ۹ ماهگی

بعضی وقتا میجوشونم بعضی وقتا همین شیر اب ولی تصفیه باشه خیلی بهتره

از یک سالگی

هم جوشیده میدم هم اب معمولی. بعضی وقتا اب جوشیده خنک نداریم اب معمولی میدم

من اب معدنی میدم

از یکسالگی

تا جایی که بتونم جوشیده میدم

آب تصفیه شده میدم از یکسالگی

من هنوزم میجوشونم ولی میخوام کم کم اب تصفیه نجوشیده بدم

بعد از یک سال دیگ

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی