۵ پاسخ

منم استفاده کردم یه مدت خیلی خب بود

خوبه بد نیست ولی اگه فکر کنید اشتهارو خیلی میکنه نه بیشتر سیستم قوی میکنه تجربه من برای پسرم تاثیر چندانی نداره نسبت به این هما تعریفی که میکردن

منم یه دوره دادم خوب بود دخترم خوب شده اشتهاش غذاش و اینارو میخوره گوش شیطون کر

عالیه حتما استفاده کن

شربت خیلی خوبیه
من پسرم طبق دستور روی خود شربت بعداز ناهار بهش میدادم جلو اشتهاشو میگرفت دیگه اومدم فقط صبح ها بعداز صبحانه بهش میدادم دوهفته شد اشتهاش اوکی شد

سوال های مرتبط