کریر یا ساک حمل نوزاد ؟‌
#بارداری #بارداری

۱۲ پاسخ

ببین کریر خیلی خوبه،میری مهمونی بچت زمین نمیمونه ،میذاری کریر،بچه جا داره،من تا یک سالو خورده ازش ب عنوان صندلی ماشینم استفاده میکردم،بچم میخوابید تو ماشین میذاشتمش اون تو خیلی خوب بود،

قطعا کریر بعدش صندلی ماشین

هیچ کدوم
اگر ماشین داری صندلی کودک بگیر
و گهواره برقی

ساک دو که اصلا بیخیال شو پول اضافه اس
کریر بد نیست چون هم بچه رو میشه توش خوابوند
بچه رو رو زمین نمیذاری بیرون رفتنی
و اینکه تا نوزاده تو ماشین به عنوان صندلی ماشین هم قابل استفاده اس
ولی از اون واجب تر گهواره اس
اگر میتونی دوتاشم بخر
اگر نمیتونی گهواره واجب تره

کریر گلم

کریر کاربردی‌تر از ساک حمله

کریر

کریر عالیه

هیچ کدوم بنظرم

برای خونه و خونه مادر و اینا کریر برای مهمونی اینا کریکات یا همون ساک

اگه میخوای کریر بخری یه مارک که تست تصادف داشته باشه بخر که بعنوان صندلی ماشین هم استفاده کنی، یا اصلا صندلی ماشین بخر. کریر سنگینه برای جابجایی بچه

کریر عالیه برای داخل ماشین

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نخودی😍 مامان مامان نخودی😍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامانا تاپیک قبل کریر نوزاد منظورمه میتونم روپوش تهیه کنم برا کریر نوزاد؟ بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری