کریر یا ساک حمل با دلیل بگید مرسی♥️♥️

۶ پاسخ

کریر خوبه میشه تو ماشین راحت بشینه بچه تکون میخوره مسافرت بری راحته

کریر به عنوان صندلی ماشین هم میشه استفاده کرد

من کریر خیلی دوست دارم چون هم تو خونه هم بیرون میشه استفاده کرد مخصوص مامان های که بچه های دیگه هم دارن بعد چون کریر تکون هم میخوره خوبه

تو سه بچه های قبلیم بهترین خرید سیسمونی کریر بود از همه چی بیشتر به دردم خورد،الانم میخوام بخرم

صددرصد کریر
من از سیسمونی پسرم دارم خیلی بدرد میخورد صندلی ماشین هم میشد

خیلی میگن بی استفادست و به درد نمیخوره
ولی من برا پسرم خریدم و تقریبا تا سه سالگی به درد خورد اول این که ما با ماشین زیاد مسافرت اینا میریم سه سال تمام به عنوان صندلی ماشین استفاده کردیم و این که برای حمل هم برای رستوران رفتن عروسی ها و مراسما خیلی خوبه بچه قشنگ برا خودش یه جای مشخص داره دیگه تو بغل اذیت نمیشه و دست به دست نمیشه
ولی چون یکم سنگین میشه با بچه دیگه مناسب پیاده روی و خرید و اینا نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤فـــღرزین❤ مامان ❤فـــღرزین❤ ۷ ماهگی