۶ پاسخ

هیچی‌‌جاشم‌ کم رنگ کم رنگ

کرم اون مخصوص جای بخیه میگن خیلی خوبه خارجیه

تتراسایکلین

برای زایمان اولم استفاده می‌کردم ولی الان یادم نیست

دختر من واسه بخیه هام بعد از ۱۰ روز. سزارینم کرم. ان ان تجویز کرد

هیچی برا من ک معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی