۳ پاسخ

من قبلا برای جای بخیه عمل بینیم سکالفیت استفاده کردم برای جای بخیه هم همونو میخوام بزنم
60میلش الان فک کنم 1500باشه
ولی فیک زیاده داره باید بشناسی

استراتامد ۵و خورده ای

سیمالفیت اون ۳ ماه پیش فکر کنم ۲ یا ۲۵۰۰ بود عالی بود اصلا گوشت اضافه نزد

سوال های مرتبط