نهههه
تو این سن بچه اصصصصلا نمیتونه ارادی دستشویی کنه
تروخدا ظلم نکنید به بچه ها
آخه چه عجله ای دارید واسه بعضی چیزا
بچه یکساله رو چه به دستشویی گفتن آخه
من بردمش دستشویی سرپا گرفتم هر چی گفتم جیش جیش کن نمیکنه یه دقیقه بعد که میذارمش بیرون جیش میکنه با گریه که چرا جیش کرده انگار بین فهمیدن و نفهمیدن اضطراب گرفته با هر جیشش که بیرون دستشویی هست همیشه جیغ میزنه فهمیدم وقتش نیست مضطرب میشه البته بچه ها باهم تفاوت دارن
چه خبره
خیلی زوده
همه میگن ۳۰ تا ۳۶ ماه
یه گوشه اتاق و فرش و بده بالا سفره یکبار مصرف بنداز لگنشو بزار اونجا بگو بشینه رو لگن جیش کنه شاید از توالت میترسع
نبرتودیشویی که بتزسه فقط بذار بدونه جیش چیه و اینا.زورش نکن که به سنش برای از پوشک گرفتنش داستان میفتی
من مامانمم همش میگ پسر باید با پدر
مادر با دختر برن دسشویی بزارین نگاه کنن هی بگین مثلا داریم پی پی میکنیم داریم جیش میکنیم تو هم باید اینجوری جیش کنی بچه ها باهوشن کمکم یاد میگیرن
بعد تواین سن میترسن اضطراب دارن نباید مجبور کنی نشون بده اسم ببر یاد بگیره بره تو ذهنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.