اگ برفک زده .قطره نیستاتین باید بزنید حتی دکتر هم ببری همین قطره رو میده
حتما ببر دکتر،اگه کلینیک نوزاد شبانه روزی دارین الان ببر
وگرنه تا صبح صبر کن بعد ببر
با دستمال که پاک کردم تمیز شد
برفک یا آبله اگه شیشه میدیش از شیشست اگرم شیر مادر ب احتمال زیاد عفونت داری خودت حتما ببرش دکتر چون انتقال پیدا میکنه درمان نشه منم دخترم درمان نشد انتقال پیدا کرد واژنش (عفونت قارچیه)
برفک دهان هست قطره نیستاتین باید استفاده کنید هم به سینتون بزنید هم به داخل دهان بچه خوب میشه
قارچه عزیزم حتما ببرش دکتر
قطره نیستاتین تنها جواب نمیده
فکر کنم اسمش پنیرک هست. در اثر تمیز نبودن سر شیشه یا سنه مادر میگیرن. ی دارویی هم داره.البته باز باید مطمئن بشی ک درست میگم
احتمالا پستونک یا شیشه شیر نشستین یا سینه خودتون
ی نوع قارچ هست من بردم دکتر بهش دارو داد خوب شد
دستمال کشیدم پاک شد لبش ولی داخل دهنش اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.