۵ پاسخ

اصلا پیمانه ی شیرخشک روکم وزیادنبایدکرد ،باید۶۰سی سی بادوپیمانه درست کنی ۴۰تاش روبدی بخوره

۴۵سی سی یک و نیم‌پیمانه

۴۰ تا ی پیمانه با نصف پیمانه ای

نه . برای ۶۰ تا دو پیمانه میریزن

نه ۶۰ تا درست کنی باید دو پیمانه بریزی ۳۰تا بده یک پیمونه بریز

سوال های مرتبط